MITOS mengisi masa LAPANG ialah membace BLOG... x_X

Banyak berlapang DADA adela..!!! Terutama sekali, bila guna ayat2 yg aku tak paham baca. Budak sekarang ni bkn pandai blja kowt. Lagi pandai buat org susah adelaaa.. hehe sorry!! Inilah citer aku yg tak sudah2 GERAM dgn blogger budak2 skrng... Dulu je, aku dgr org kate "MENGISI MASA LAPANG MEMBACA BLOG". Skrng dah tak mcm tu kot... Entahlaa..="(

Faktor ini byk membuatkn aku terpakse menukar minat atauuu hobi jgk laaa... Pernah berjinak2 dgn http://www.tumblr.com/ ??. Cube dulu ok. Ini lg seronok utk dibace dan ade satu yg aku nak KONGSI. Ini adik aku punya http://rasaperasaanku.tumblr.com/ dan dia kate klo aku tlg promote, Allah akan tlg kite balik. Falsafah ni pun boleh pakai jgk kowt, bg org yg blom FEYMES lg laaa, hehe...

Mcm tu jgk dgn aku, hari ni ko bace blog aku. Esok tau, bila2 aku free aku bace pulak blog ko eaa.. mcm mne pulak klo bz?? Itu maknenye blom ade REZEKI laaa.. ape susah kan. Kena paham tu KONSEP skrng. KONSEP, KONSEP, KONSEP... apedaa. Itukan "PUNYA PERASAAN BILA BUAT PILIHAN" Korang tak bace ke yg kat atas sekali blog aku tu.. HEHE

Tiada ulasan: