Apa masalahnya WEBSITE LUCAH NI...??!!

Kerajaan tak SEKAT ke...?? Ataupun pengguna yg BERSALAH. Ini bukan perkara baru lagi rasenye. Sekrang ni dah makin SERIUS aku tengok. Bayangkn budak berumur 9 tahun pun dah reti muatturun VIDEO LUCAH dlm hefon canggih die.. Bapak AarRhHhh..~

Ini cerita pengalamn aku laa, sebab pernah berlaku. Satu masa tu, aku jadi fesi di sebuah program. Aku dapat tangkap budak darjah 3 bwk henfon. Bila aku rampas, aku godek2 la mcm2 dlm tu. "Ya Allah !! Apakah budak ni dah BALIGH sbelum MIMPI...??

Tak tergambar kat korang kan,budak tu lg HEBAT dr zaman kite kecik2 dulu HAHA.. Selepas dsoal siasat, budak tu didapati BERSALAH dan kami meMAAFkn budak tu. Kami serahkn kpd Mak Ayah die utk tindakkan selnjut dan seWAJARnya. Kpd korang yg ada adik berumur sblm "BALIGH MANUAL". "PERHATIKAN DAN BERTINDAK DGN SEGERA SEBELUM DITANGKAP MENJADI CAKOI PANAS...!!! HAHA padanla muka korang.. @_@

Tiada ulasan: