BENCI blogger orang yg BERJELER2...!!!

Aku suka bace blog. aku suka jd follower. Aku suka mengisi mase lapang dgn blog juga tapi kadang2 jela. Itupn mcm setahun tu 5 kali ke..hehehe. Sesiape yg ada serupa mcm hobi aku yg baru nih, silakn jd follower aku yea..haha. ok2 balik cite yg sbenarnye, aku "BENCI blogger orang yg BERJELER2...!!!". Anda faham..???

Bila aku tgok je blogger org yg cantik2 ni, kadang2 naik jeles pun ade, kadang2 naik mnyampah pun ye..! Tapi baguslaa klo yg rajin nk brhias2 blog die w'pun tak dpt duit. free je kaaannnn..hehe. Cuma aku nak HIGHLIGHTkan di sini "JANGAN TULIS BERJELER2..." Aku bkn tak nk bace, tapi sebb byk sgt yg merapu2 dan menggedik2..arggGHhh!!

Kpd yg suka SANGAT tulis ayat beleter2. Sila PENDEKKAN dan terus je pd point. Sekiranya nak mntap lg, masukkn la faedah2 yg dpt difikirkn bersama demi MASA DEPAN ANAK2 KITE NANTI... hehehe. Anda setuju?? saya menyokong..!! haha

3 ulasan:

hana szied berkata...

hahaha.. makan dalam..~

Sha-na.Szied berkata...

tepat skali long..sumpah angah cakap blogger2 cun suke buat blog panjang..letih tull.. orang x bace pun..orang tgk gmbar die jekkkkkkk ngek..haha

Tanpa Nama berkata...

walamak wei.. sentap.. its juz an expression. dont need to read if u dont like it.. right? kan kan kannnnn.... muehehe.. ^^