KUTUK filem Malaysia WEYH!!

Sape suka sgt tgok filem M'sia ni angkat KAKI!! haha... budus3x. berape kali aku nak ckp, mak aku kate HARAM la masuk pawagam tuuu. itu tiket nak ke neraka taw..haaa padan muka korang !!Aku pun same PADAN MUKA jugak, ngekk!!~ Aku nak bgitau la kat sini, sape2 yg suka tgok filem M'sia ke, filem omputih ke, dan filem2 yg tak real, boleh ber*mb*s SEKARANG!!

Maaf kate2 yg trlampau kesat td tu, abaikn saje. Point kat sini, aku bkn suruh korang benci filem2 karya tempatanni.. Cuma aku nak tegaskn pakai rotan supaya korang kutuk la filem2 yg byk kearah merosakkan identiti budaya Islam dan khususnye melayu sendiri. aku tak berape setuju laa dan seperti yg dnyatakn dlm blog ni, aku "KUTUK filem Malaysia WEYH!!".

aku tak cakap bohong ni. Sebnarnye 80% keuntungn dari filem barat ialahTIDAK memaparkn babak merokok. 30% lagi kbyakkn dr babak ghairah. 50% lg babak seram ganas ataupun aksi mndebarkn. skng cube korang tmbah dan kire brpe jumlhnye smue skali.. hahaha. Dah dpt ke jwapannye..??

Sekarang mane lg pergi 40% tu...?? Mungkin ade yg mngandaikn 40% lg dr gambar real, nmpk 3D laaa, mcm2 laa lg.. Bandingknlah klo tgok filem M'sia.. aku rase bagus, cuma tak smpai tahap 80% bukn dr BABAK MEROKOK tuu, blm ade lg.. Terbaru ni filem yg bertajuk "ASAP". ade ke plak cover gmbar tu pompan yg hisap rokok..?? tak dapek den nak koba kek mano silap ey tu (bhasa jawa).... hehe fikirlah sendiri demi mase depan anak2 bangsa, cucu-cicit dan sanak-saudara korang... hemmm

Tiada ulasan: